7 Aralık 2009 Pazartesi

5 ARALIK CUMARTESI Van-Dogubeyazit




11.Gun
Bu sabah havuzbasinda kahvalti yaptik.Havuz tamamen buzdu, uzerinde yuruyebilirdin.Soguk mu ne?
Tendurek Gecidinden (2644 m.) gecerken sogugun tanimi bizim icin bir kez daha degisti.Bodrum a dondugumuzde ocak ayinda t-shirtle motora bincez :p Havayla ilgili tek sansimiz ; Agri Dagi yuzunu kolay kolay gostermez derler bizim icinse kocaman gulumsuyordu.Seneye 13 Agustos ta Ismail hoca,esi Deniz,esim Deniz ve ben Agri Dagi na tirmanmayi planliyoruz meteor yagmuru seyretmeye.Galiba ben Kucuk Agri ya , onlar
buyuge.
Dogubeyazit a erken vardik 14:00 gibi.Merkeze yuruyerek gidip hem bas ortusu,pardesu alalim hem de yemek yiyelim dedik.Merkeze yavas yavas yaklastikca butun dukkanlarin kapali oldugunu farkettik ve sokaklarin bos."Allah Allah siesta yapiyorlar galiba " Biraz ilerde meydanda da bir seyler yaniyordu. "Aaa buranin Hidirellezi herhalde "
Bir tane arka sokaklarda acik bakkal gosterdiler. Bakkal dedi ki : "Aciyorum tehdit ediyorlar, kapiyorum mahalleli gelip evden beni aliyor bakkali ac diye. Ben de aciyorum napayim? "
Ekmek arasi helva yaptik otelde.Deniz yemegi ucuza kapatti.
Yarin sinira gidiyoruz.
Bugunun km si : 179
Toplam km : 2100

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder