7 Aralık 2009 Pazartesi

7 ARALIK PAZARTESI Khoy-Orumiyeh






















13.Gun






Motalleb Han Camiine gittik.Bir iki fotograftan sonra otele donup motoru hazirladik.O sirada Deniz in telefonu caldi.Dunku telefoncu abiler"Hava cok soguk bugun gitmeyin.Benim misafirim olun.Hem coluk cocuk sevinir."Kibarca reddetmek zorunda kaldik ama ikna etmek hic kolay olmadi.






Bugun yolda en cok kar yagisina maruz kaldigimiz gundu.Ercan in tavsiyesine uydum.Kislik eldivenlerimin icine bir de ameliyat eldiveni giydim o bile kar etmedi.En son cozum olarak Deniz in poposunun altina koydum.Oh sicacik:)Arabaaaaaaaaa!!!!!






Otele esyalarimizi birakip yemege ciktik.Pizza 81.Deniz "kola" dedi onlar ne renk diye cevap verdiler."Siyah"dedik anlastik.Bir iki cami gorduk,kapali carsi gorduk.Bu sehir bu kadar.Yarin ???




Bugunun km si:143


Toplam km:2460

1 yorum:

  1. cesaretinizi takdir ediyor ve sizi alkisliyorum arkadaslar, izlemeye devam ediyoruz veee daha fazla detay&resim bekliyoruz.. toronto dan sevgiler:)

    YanıtlaSil